Ford Otosan, size daha iyi hizmet sunabilmek için web sitesinde bazı çerezler kullanmaktadır. İstediğiniz takdirde çerezleri reddedebilirsiniz. Ancak çerez ayarlarını değiştirmeniz durumunda, internet sitemizin bazı fonksiyonlarının düzgün çalışmayabileceğini lütfen dikkate alın.

Çerezler hakkında daha ayrıntılı bilgiye ve Ford Otosan Çerez Politikasına şuradan ulaşabilirsiniz:

Ford Otosan Çerez Politikası

 
Ford Direkt Hattı
444 FORD Direkt Hattı

Her türlü talep, öneri, şikayet ve memnuniyetinizi (444 FORD) 444 36 73 numaralı Ford Direkt hattımıza 365 gün, 24 saat iletebilirsiniz.

Ayrıca, 444 FORD üzerinden tüm yetkili satış ve servis noktalarının iletişim bilgilerine ulaşılabilir, ürün ve mevcut kampanyalar ile ilgili bilgi alabilir ve tüm Ford LifeCard işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

Aracınızla ilgili yaşadığınız sorunlarda bir telefonla sorununuzun ele alınarak çözümü için Ford Direkt hattı üzerinden uzman personel ile iletişim kurabilirsiniz. Ayrıca aracınız serviste olduğu zamanlarda Ford Direkt hattı personelinimizin vermiş olduğu iletişim bilgilerinden, sorunlarınızla birebir ilgilenecek olan, Bayi Müşteri İlişkileri Sorumlularımızla (kısaca BMIS) görüşebilirsiniz. 

 
Ford Müşteri Memnuniyeti Politikası hakkında bilgi alın.
Ford Müşteri Başvurusu Yönetim Süreci hakkında bilgi alın.
İletişim Formu için tıklayınız.

 

* Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nden yapılacak olan aramalarda Ford Direkt Hattı numarası önüne sıfır “0” konulmalıdır.
** Müşteri temsilcilerimiz 08.30-22.00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bu saatler dışında kalan zamanlarda telesekreter hizmetimiz devrededir.
*** Acil Yol Yardımı hizmetimize Ford Direkt Hattından 0’ı tuşlayarak 7/24 ulaşabilirsiniz.

 
AddThis